lauantai 4. tammikuuta 2014

Loppu loppuu loppiaisena

Iltapäivää (:

Kuvissa ei oo mitään yhteistä eli tästä tuli vähän tällänen sekapostaus? :D 
Eilen huomasin saaneeni kaks uutta lukijaa <3 <3 KIITOS!! Viime postauksessa oli myös kivasti kommentteja Siitäkin ISO kiitos! *-* Varmaan kaikki bloggaajat tietää miten ihanaa on saada positiivisia/rakentavia kommentteja <3
...
Loput höpötykset mä säästän loppuun :)


Kuten kuvasta toivottavasti näkee, Bree sai uudet ripset.
Näkyykö muute oikeesti? :D


Ja chipsitki vaihtu jouluna 


 Ginny on ollu jo yli vuoden tälläsenä ja mä luulen, että neiti on kokonaan valmis *w* tosinkun muut????
 

 Ei kovin erikoinen, mutta toivottavasti kelpas :) 
Teitä lukijoitahan on jo 29, jos oon oikeen ymmärtäny..? Se tarkottaa sitä, että vielä yhden lukija  jälkeen tulee juhlis. Oon muutenki ajatellu kokeilla taas kuvatarinoita eli joku sellanen saattais juhlikseen tulla, mutta muuten mulla ei oo mitään ideoita. Mitä te haluisitte? Giveä en ainakaan vielä tee, mutta muuten kaikki musashootit, nukkejen omat sekoilut ym. on mahdollisia. Btw, te saatte päättä.

Ootteko muuten huomannu Baby, the stars shine broght'in pullipit? 

Cessu



3 kommenttia:

  1. oii Bree on niiin nätti! :3♥ ja toi Ginnyn neuletakki on ihana *o*

    VastaaPoista
  2. Bree on nätti uusilla chipeillä ja kuvatarinat kuulostaa hyvältä idealta :3

    VastaaPoista
  3. Wow, aivan upeita kuvia ja hyvä laatuisia kuvia ! :3
    Sä todellakin ansaitset sun lukijas, tää blogi on aivan ihana & kuvasi on ihania jaja :333

    VastaaPoista

Jättäisitkö kommentin piristämään päivääni? ~ nwn