keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Mökkikalenterin traakinen epäonnistuminen

Joo moi XD
Otsikosta voi fiksuimmat päätelläkin, että oon ollu liian kauan mökillä ilman muuta fiksua seuraa, kun nuketukset :3 Oonki säätäny aika aktiivisesti neitien kanssa, kuvannu ja säätäny kaikkee ihan omaa XD Kun en oo tehny omien neitini kanssa mitään, oon suunnitellu kuvatarinoita ja uusia nukkeja :D Joo, mökit ei taida olla mulle hyväks... Syy tohon otsikkoon on se, etten oo ees alottanu mahtavaa kalenteriani ja syy siihen, etten oo alottanu sitä on se, etten ottanu vanhaa konettani mukaan, vaan päätin pärjätä iskän läppärillä, joka on ehdottomasti mystisin laite, johon oon ikinä koskenu. En kauheesti tykkää tästä koneesta, joten siitä päivittäisestä postailusta ei todellakaan tuu nyt yhtään mitään :c Yritän Kuitenki ryhdistäytyä ja saada vielä tän päivän aikana väkerrettyä jonkun postauksen. 
Ja nyt valtava  anteeksipyyntö tästä pikku säädöstä D:

Cessu & pallopäät ~


PS. Huomasin saaneeni kolme uutta lukija mursua tän viikon aikana :) Kiitos teille kaikille, teiän takia mäkin jaksan pitää ees jonkinlaista postaustahtia yllä. 

PPS. 25.7. On joku tooooosi tärkeä päivä, jolloin tulee ihan varmasti postaus, jollaista tässä blogisa ei oo ikinä ollu :D Syytä saa arvailla, mutta en lupaa kertoa mitään. Keh keh oon kamala 8-).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jättäisitkö kommentin piristämään päivääni? ~ nwn