maanantai 17. maaliskuuta 2014

I will treat you like a princes, Bree you're more than gorgerous

Otsikko biisin lyricsejä, don't ask!








Tuli taas poistettua yli puolet kuvista jee

Iltaa ~

Kaikista lupauksista huolimatta oon tainnu pitää pienen postaus tauon. En oo erikseen suunnitellu sitä, en oo vaan juurikaan miettiny nukkeja ja blogia. Ja nyt tuol on taas lunta ja pakkasta ja inhottavaa ja mun kevät on menny pois ja yngh :c Mutta ei siitä sen enempää :D

Olin jokin aika sitten päättänyt vaihtaa blogia, mutta sitä en kuitenkaan tee. Vaihdan vaan blogia kirjottavan 'tilin' Nallekarkkiin. Eli ei mitään muita muutoksia tulossa. :)

Sitte taisin mennä lupaamaan että mulla olis joku ylläri pylläri. Heh. Kyllä mulla on yllätys, mutta sen toteuttaminen on aika mahdotonta, koska ulkona on tollasta kun on ja mun pitäis saada vielä varmuus muutamaan asiaan että voin olla varma ettei se yllätys mee joidenkin ostosten takia pilalle. Kamalan pitkä lause.

Eli oon taas failannu. Lievästi sanottuna :D Oon kuitenki aika varma, että saan sen valmiiks... Ehkä ens viikolla, jos pakkanen lähtee. Mä ainakin yritän.

x Cecilia


2 kommenttia:

Jättäisitkö kommentin piristämään päivääni? ~ nwn