tiistai 2. lokakuuta 2012

KT&mini shootti -.-

Hmm, huomasin juuri, että viime postauksesta on aikas pitkään ;) Ja kun mulla on näitä kuvia jo valmiiks ei oo mitään syytä olla postaamatta. Paitsi että kone päätti ruveta, hmm, säätämään jotain ja sen jälkeen se ei sammunu :) Mutta tässä mä kuitenkin oon ja kiusaan teitä mun kummallisilla jutuillani, joten eiköhän mennä postaukseen ;))



KT: Winter



 Kiki: >>Hyrr... << *värähtää*
Cessu: Mikäs Kiksulla on?? 
 Kiki: *käännähtää äkisti* Hui kamala, ei noin saa tehdä, Cessu!
Cessu: Njooh... 
 Hetken kuluttua
Kiki: *etsii jotain*
Cessu: Mitä sä etit?? 
 Kiki: *ärtyneesti* Nyt sä häivyt sen ison kameras kanssa ja jätät mut rauhaan!
Cessu: Joo joo... ;) 
 Hetken päästä
Kiki: *etsiskelee Ginnylle vaatteita* 
 Kiki: *nousee ylös&Huomaa Cessun* Mitä sä teet?!
Cessu: Okei okei, mä häivyn... *hymy*
Kiki: Paras häipyä... 
 Kiki: *kävelee Ginnyn huoneeseen* Ginnyyy!
 Kiki: GINNY!
 Ginny: *kääntää kylkeä*

 Ginny: *herää* *pöpperössä* Mitä sä teet?

 Kiki: Toin sulle vaateita *laskee vaate kasan Ginnyn sängylle* >>Hidas<<
 Ginny: *vetää peittoa tiukemmin ympärilleen* Mitä ihmettä mä noilla teen?? 
Kiki: Vedä ne päälle ja tuu alakertaan, ni saat kuulla! *lähtee* 
 Ginny: Säki voist häipyä.
Cessu: Huaah, mä oon ihminen!
Ginny: HETI!
Cessu: Okei okei.. *häipyy* 
 Kun Ginny on vaihatnut vaatteet ja tullut alakertaan...
Ginny: No niin, Kiksu, puhu suus puhtaaks. Miks mun piti pukeutua näihin... vauvan vaatteisiin? 
 Kiki: Koska nyt on talvi! >>Kyllähän talvella on kylmä...<<
Ginny:  ...


Sellanen KT sitten. Tarkoituksena on vähän valaista Kikin luonnetta ja naurattaa ihmisiä ;)) Kukaan ei kyl naura tälle, mut ei se mitään, kuvaaminen oli hauskaa.
 Sitten pikkuinen Kiki shootti, jonka neiti ommasi Zaynille ♥








Anteeksi kamalasti laatu ja kuvien vähyys;)) Tajusin vasta kuvat ladattuani, ettei niita ole tarpeeksi, enkä jaksanut enään tehdä asialle mitään ;3 Ja Sara, näytä mini-shootti Zaynille, Kiksu tulee iloseks ♥

PaiPai~

1 kommentti:

  1. Sellanen pikku lisäys vielä, että tiedän noi salama kuvat ;( Kuvasin aika myöhään ja muuten ei ois onnistunu.

    VastaaPoista

Jättäisitkö kommentin piristämään päivääni? ~ nwn