sunnuntai 2. syyskuuta 2012

News♥

Huomenta tai iltaa tai jotain teille kaikille rakkaille ja vähemmän rakkaille örkeille ♥  Päätin järkätä postauksen nyt, kun olen saanut kolme lukijaa. Rakastan teitää♥
 Nu juu, lopetan tän höpöttämisen ennen kun te kyllästytte muhun kokonaan nwn.

 KT; News
puhe
*tekeminen*
>>ajattelu<<
Kertoja

     Ginny: *nukkuu*
    Ginny: *hätkähtää hereille*- *venyttelee* *unisesti* Kiva kun änkesit tänne, Ces.
    Cessu: Eeh, mä häivyn.

   
 Ginny: *nousee&katsoo itseään peilistä* >>Olempa kaunis nwn<<
    Ginny: *kävelee* >>Mitäköhän täällä on?<<
 Ginny: *astuu toiseen huoneeseen*
 Ginny: o.O >>Mikä paikka!<<
 Ginny: *kyykistyy avaamaan kappia*
 Ginny: *avaa* >>Mitäköhän täällä on?<<
 Ginny: Wau...
 Ginny: *laskee kupin pöydälle* >>En saa rikkoa sitä owo<<
 Ginny: >>Täältä siis pääse pois...?<<
 Ginny: >>Ainoa keino Mrr...<<*kiipeää*
 Alhaalla
Ginny: >>Voi *****<<

 Ginny: *juoksee* >>Pois pois<<
 Ginny: *tulee neljänteen huoneeseen* Hä?
?: Kuka lusikka sä oot??
 ?:*nousee seisomaan* Mä oon Kiki nwn.
Ginny: *ajattelee* Mä oon Ginny.... *älyn väläys* Hei!
Ginny:... sähän oot mun sisko. *halihali*
Kiki: Joo nwn *halihali*

Thö End

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jättäisitkö kommentin piristämään päivääni? ~ nwn